Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-08, 11:51   #19
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Tommel opp

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

hehehe... Vel hjemme igjen, men litt trøtt ("melkerute-buss" siste timen slet på meg...)
Huset står og alle lever!
nei da. Det gikk jo fint. De fant frem dit ungene skulle synge og alt det andre.
Skjønte egentlig at de skulle klare det (jeg har da vært borte noen dager før), men det er vel første gangen det skulle være så mange ekstra ting. (så jeg som er litt kontrollfrik sendte et par par meldingen ala "God tur til ** kirke", for å minne på uten å mase...)
Tror de har kost seg (pappa lagde pannekaker en kveld og) og kom i mål med ukas lekser. Klesvasken hang fortsatt på tørkestativet, men ellers er jeg fornøyd
Han ble litt oppgitt når jeg nevnte at det er enda en opptreden neste uke når jeg har kveldsvakt... Skjønner at tre like konserter blir litt kjedelig med en urolig 4 åring på slep. Får se om vi kan ordne noe der. Skal tilsammen ha 6 opptreden i april... men jeg tar de andre da.

OG... jeg hadde det kjempekjekt på kurs. Lærte mye (og kanskje lærte bort litt og), fikk treffe andre kollegaer fra andre sykehus, mye god mat og god tid å skravle med min gode kollega 4 timer på buss/tog hver vei.