Tråd: Farmen?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-08, 23:56   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmen ?

Jeg er fast Farmen-seer. Har fått med meg de fleste episodene.

Så dere på Senkveld idag? De tre finalistene var gjester i programmet. Det nye i år er at en dame vinner, det har ikke skjedd tidligere. Det er tre kvinner som går til finale. Og da har de jammen fått selveste Jan Thomas til å komme i studio og kommentere outfit'en til de tre! Hvorfor i helv*** skal det være fokus på utseende i en serie som Farmen!?? Jeg ble fader meg så provosert at jeg skiftet kanal.

De har aldri kommentert antrekket til Farmen-vinnerne før om årene? (Jeg har fulgt med i alle år).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat