Sv: Er du opptatt av selvrealisering og/eller åndelighet?
Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.
...men hva er det med ordet "åndelighet" som ser ut til alltid å framprovosere små-edgye svar?
Jeg la inn hovedinlegget til informasjon.
Om noen hadde lagt inn informasjon om et strikkeforum, tror jeg neppe mange hadde giddet svare i tråden kun for å si " STRIKKING? Er du vill? Det er ikke, noe for meg, og det skulle det tatt seg ut å bruke mye tid på!"
Just a thought.
Om man ikke er interessert i temaet selvrealisering i kombinasjon med åndelighet, så er det sannsynligvis slik at nevnte fora ikke passer for akkurat deg.
Verre er det ikke, damer... 
Hvis noen hadde spurt om: Er dere opptatt av strikking/og eller hekling? Så kan det være at jeg hadde svart selv om jeg ikke strikker. For da virker det som at man ønsker å høre hva andre synes.
Men ellers så svarer jeg ikke i strikketråder fordi jeg ikke er interessert i strikking. NewAge-fenomener er jeg derimot veldig interessert i, og jeg har mange meninger om det. Jeg er uenig med deg i det aller meste når det gjelder NewAge, men jeg har meninger. Det gjelder også mange andre her, Glitterchick, Veronal, Mim, Benmurphy, Teofelia, Scarlett, ++++
Det skal godt gjøres å starte en tråd, hvor alle disse erfarne forumistene har sterke meninger, og tro at det skal ende med at ingen skriver i tråden altså.