Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-08, 11:03   #20
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du opptatt av selvrealisering og/eller åndelighet?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

...men hva er det med ordet "åndelighet" som ser ut til alltid å framprovosere små-edgye svar?

Jeg la inn hovedinlegget til informasjon.

Om noen hadde lagt inn informasjon om et strikkeforum, tror jeg neppe mange hadde giddet svare i tråden kun for å si " STRIKKING? Er du vill? Det er ikke, noe for meg, og det skulle det tatt seg ut å bruke mye tid på!"

Just a thought.

Om man ikke er interessert i temaet selvrealisering i kombinasjon med åndelighet, så er det sannsynligvis slik at nevnte fora ikke passer for akkurat deg.
Verre er det ikke, damer...

Hvis noen hadde spurt om: Er dere opptatt av strikking/og eller hekling? Så kan det være at jeg hadde svart selv om jeg ikke strikker. For da virker det som at man ønsker å høre hva andre synes.

Men ellers så svarer jeg ikke i strikketråder fordi jeg ikke er interessert i strikking. NewAge-fenomener er jeg derimot veldig interessert i, og jeg har mange meninger om det. Jeg er uenig med deg i det aller meste når det gjelder NewAge, men jeg har meninger. Det gjelder også mange andre her, Glitterchick, Veronal, Mim, Benmurphy, Teofelia, Scarlett, ++++
Det skal godt gjøres å starte en tråd, hvor alle disse erfarne forumistene har sterke meninger, og tro at det skal ende med at ingen skriver i tråden altså.