Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-08, 19:24   #302
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Nei! jeg føler meg ikke latterliggjort….. Går heilt greit. Ytringsfrihet sier nå bare jeg. Men det er litt rart da at det er den samme ”gjengen” som holder på. Jeg tenker bare som så at men GIDDER. Tåler ganske mye jeg men helst av det mer saklige forumet.
Har da prøvd å rette opp missforståelsen. Men da skal det fjases bort med skjønner du ikke Ironi. Men nå har det seg sånn at jeg faktisk ikke kjenner dere så hvordan kan da skjønne hva som er Ironi eller Sarkasme.
Men det er jo fint at folk har tid til å sitte og fjase på denne måten. Som sakt dette er et bra forum. Men har dere fortsatt lyst til å tulle på dette innlegge så skal ikke jeg stoppe dere. Men å kaste bort tiden sin på et så utrolig dumt innlegg som dette hadde ikke jeg giddet. Har fatta poenget med prikkene.
Og til dere som er opptatt av rettskrivning, komma, punktum og str på fonter. Kos dere her er det nok av feil å bryne seg på hvis dere ikke har noe annet å bruke tiden på
Uff! glemte jo å si at jeg har. uff! vanskelig å skrive dette mulig ikke det blir riktig men jeg tror det heter og skrives Dysleksi. Ha ha hvem var det som ikke skjønte ironi hahha
Ha en riktig god helg videre