Tråd: Hjelp meg!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-08, 19:31   #57
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg!

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Skjønner. Jeg liker at man har forskjellige meninger jeg, syns det er så interessant å høre hvor forskjellige man kan være. Jeg skal love at mange syns jeg liker gnåle-musikk... og jeg syns det er moro å argumentere for hvorfor det ikke er gnålete.

I Grace Kelly er ikkje Mika melodiline-nyskapande akkurat, men det gjer berre at låta set seg på hjernen fort (=smart). Problem: Ein kan lett bli lei av det. Løysing: Han spelar på ein utruleg ambitus, slik at det at ein ikkje kan hjelpe for at ein vert imponert kvar gong gjer at ein gidd å høyre på litt meir. Og så har han ein veldig god kontroll i falsett, slik at sjølv om stemmen hans vel må karakteriserast som det mannen min plar å kalle "typisk 2,9-song" (dvs.m karakteren 2,9 etter det gamle universitetskaraktersystemet , altså dårlegare enn laud) vert ikkje dét så påfallande.
Men i Lollipop kan eg ikkje la vere å kommentere at melodilina liknar litt i overkant på Mary Boy child (Long time ago in Bethlehem). Men med bagrunnen hans ... kanskje det er intendert? (I så fall er det jo berre enda meir genialt. )