Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-08, 20:26   #137
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du opptatt av selvrealisering og/eller åndelighet?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

*superbarnslig*

En gammel dame kommer gående ned en gate med den lille bjeffende puddelen sin i bånd, hun snubler og kommer til å sparke puddelen sånn at den fyker over huset som en rakett og treffer en annen gammel dame med rullator.

Ler du eller gråter du?

Den vil jeg også svare på: Jeg humrer forsiktig.

Jeg kjente en gammel dame med en bitteliten drittgneldrebikkje som pleide å bæsje inne på det brune vegg-til-vegg-teppet hennes eller i badekaret, den gjødde og krafseklorte på meg med tannsteinånde fordi den ville ha den tørre fyrstekaka jeg ble servert: hun var ute på den sedvanlige lufterunden da de møtte en stor hund, heftig bikkjeslagsmål og lille elskede, gneldrebisken ble bitt ihjel og gamla selv havnet på sykehus med brukket lårhals etter tumultet.

Jeg har både ledd meg fillete og grått av denne tragiske episoden.
Hvem er jeg, fornekteren eller den åpne?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat