Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-08, 14:19   #344
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Takhøyde plakføyde, dette er vel en av de ganske få stedene å nett med høy kvinne/barn/familie faktor, der det er lite nettroll og sensasjonsforfattere, om takhøyden oppleves lav for endel som får så øra flaggrer når det oooser bullshit av innleggene (ikke direkte myntet på hovedinnlegger her) så har de som trivest med denslags så vanvittig mange mainstreem steder å utfolde seg.

Jeg nekter å be om unnskyldning for at ikke alle i verden trives med tonen her inne, dette er for meg et av de få stedene med både folkeskikk og humor og jeg er villig til å forsvare det....

-her er hauger av streitinger som er vildt uenig i 90% av galskapen jeg lirer av meg, men alikevel er det et trivelig sted.
Jeg trenger også et sted der JEG føler meg velkommen det er ikke alltid "medelsvenson"( i mangel på en norsk ekvivalent som ikke er direkte ufin) som har førsterett- ikke overalt.

era er ikke aktiv   Svar med sitat