Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-08, 10:09   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ziplock-omelett!

Nå sitter jeg og spiser min første ziplock-omelett, og jeg er veldig fornøyd! Kjempelurt! Smaker ikke annerledes enn om den blir stekt, faktisk, ble fast og fin.
Jeg får aldri til pene omeletter i stekepannen, men denne ble kjempelekker. Rullet den bare rett ut på en tallerken. Dessuten slipper man å passe på stekepannen. Jeg skrudde bare på tidtakeren på mobilen (13 minutter) og satte meg ned foran pcen til den ringte.