Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 19:03   #104
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Svarer på hovedinnlegget og leser diskusjonen etterpå: Når man godtar en invitasjon så spiser man SELVSAGT det man blir servert!! Ellers så feirer man jul hjemme. Vanskeligere er det da ikke?

Jeg hadde syntest det var trist hvis svigers hadde ribbe eller kalkun som julemat, siden jeg syns det er temmelig kjip mat og det er pinnekjøtt som er jul for meg. Men jeg hadde da spist det og takket pent dersom jeg hadde valgt å feire jul der!