Sv: Takhøyde i forum
Jeg synes det blir helt merkelig å påstå at det ikke er stor takhøyde her på forumet. Som Sitronen sier; man kan si nesten hva som helst her. Det jeg tror noen reagerer på, er at det nok er mange som kjenner hverandre godt og som har en del felles verdier. Etter mine begreper påvirker det overhodet ikke takhøyden på forumet, men det vil selvsagt påvirke hvor hyggelig folk synes det er her. Jeg synes ikke den FERSK-tråden var særlig hyggelig (selv om den jo var underholdende), men hvis jeg selv hadde startet den, hadde jeg synes det var veldig lærerikt ang. hvordan mange her tenker. Også hadde jeg satt pris på støtten fra de som gjorde det. Nå har jeg sluttet å lese den tråden for ganske lenge siden, men jeg postulerer at den fortsetter i samme retning: - Sutring, småkjekling, ironisering, fjas, fjas, fjas, korrigering, støtteerklæring, sutring, småkjekling, ironisering, fjas, fjas, fjas.
Jeg tror ikke noen kan starte en engletråd her uten å få sleivkommentarer eller fjasing. Jeg tror ikke man kan starte en Ferber-på-tre-ukersbabyen-min uten å få til dels kraftige motforestillinger. Men det vil hele tiden være et uttrykk for skrivekyndige enkeltpersoners meninger, det representerer ikke takhøyden her inne i seg selv. Den er katedral.
|