Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-08, 20:36   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Jeg synes det er dumt hvis noen føler seg mobbet. Det vil jeg alltid synes. Det betyr ikke at jeg synes noen regler skal endres (jeg synes det er dumt at noen er ensomme også, men jeg vet ikke helt hvordan man kan gjøre noe med det).

Denne tråden her er et typisk eksempel på selvjustisen som preger forumet. I stedet for at DM skriver et langt, stramt innlegg i en låst tråd og henviser til forumreglene (og bortviser alle som klager), sender hun ballen over til den gemene hop. Jeg tror noen kommer til å tenke seg litt mer om hvordan de svarer nykommere neste gang. Og andre ikke. Slik justerer det seg.

Flinke DM.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat