Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 20:04   #18
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den tristeste sangtråden som finnes

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

To av sangene i pappas begravelse, de får jeg vondt i hele kroppen av og høre. Ene av Bjørn Eidsvåg, vet ikke tittelen, men går slik: EG VET DU HAR DET VONDT; MEN EG KAN IKKJE... Den andre er en av Jørn Hoel. Den er kjent.

"Eg ser" hadde vi også i begravelsen til mamma. Nydelig sang! Vihadde også "Ei hand å holde i" av Jørn Hoel, kan det ha vært den dere også hadde?

Ellers så minner Bjørn Eidsvågs "Skyfri himmel" meg om tiden når mamma døde. Mamma var alkoholiker i mange år, før hun plutselig sluttet å drikke på dagen. Et år senere fikk hun kreftdiagnosen, og et par måneder senere døde hun...
" Det eneste ho ønske seg, var en solskinns dag.
Skyfri himmel, en problemfri time,
med gode venners lag.
Nykter men svimmel, svimmel av glede så glad for litt fred.
Det er ikke for mye å ønskje seg det, men du vet, det skal noke til.
Det er for tida ikkje sånn livet er."

En annen som gjør meg trist, og minner meg på de som ikke er her mer, er Lene Marlins "A place nearby".

Og en som bare gjør meg melankolsk?, er Hootie and the blow fish - Let Her Cry.

Dumdum Boys - Tyven, tyven er ikke helt borte vekk den heller, iallefall ikke når man har hørt at den ble skrevet etter at Preple mistet sin lille datter (hjernehinnebet.).

Kjærlighetssorglåta er Bonnie Raitt - Can't make you love me. Nydelig sang.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat