Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-08, 23:11   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppringt av skjult nummer

Slikt er pokker så irriterende. Jeg var en stund plaget av en fyr som ringte, selvsagt fra skult nummer, og som fortalte meg i malende ordelag hvor deilig jeg var og hvor lyst han hadde på meg... He he - han skulle bare visst hvor deilig jeg var den ene gangen jeg svarte, og sto der høygravid i morgenkåpa i beste "vaktmester-stil."

Uansett - det ble såpass plagsomt at jeg bestemte meg for å anmelde fyren, for å finne ut hvem han var. Lensmannen gadd såvidt å se på meg - og sa at det var ikke noe vits i å forsøke å anmelde ham en gang, for de kom til å henlegge saken umiddelbart.

Det ble forrsten stille fra fyren etter at han ringte siste gang og fortalte meg hvor lyst han hadde på meg. Jeg begynte å le rått og så sa jeg bare "tullebukk" og la på. Tror ikke det var reaksjonen han hadde håpet på.