Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-08, 09:02   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Han har kjøpt boblebad til hagen

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Kanskje jeg kan klare å få han til å bygge det inn eller noe. Med plank på utsiden og plassert ett eller ett annet litt skjermet sted? *pønsker*

Er det ikke regler for at sånt må bygges inn, tro?

Jeg kom til å huske på tanten min nå. Som måtte tilbringe hele sommeren ute i hagen mens hun passet alle barna som kom for å bade i deres basseng. Lytter mannen din til det argumentet, tro? Det må jo selvfølgelig bli han som passer på, siden det var han som kjøpte bassenget.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat