Tråd: Teknisk feil
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 21:55   #6
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Teknisk feil

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvorfor ble jeg kvalm nå?

Du er ikke den eneste. Jeg klarer ikke tro at slikt kan skyldes en teknisk feil - ikke med det som har vært av voldshandlinger i dette området.

Jeg forsvarer ikke palestinernes handlinger, men å gjengjelde en urett med en annen gjør ikke hevnen mere riktig.

Jostein Gaarder skrev det så hjerteløst ærlig i sitt omdebatterte innlegg;

Sitat:

Grenser for toleranse.

Det er grenser for vår tålmodighet, og det er grenser for vår toleranse. Vi tror ikke på guddommelige løfter som begrunnelse for okkupasjon og apartheid. Vi har lagt middelalderen bak oss. Vi ler beklemt av dem som fortsatt tror at floraens, faunaens og galaksenes gud har valgt seg ut et bestemt folk som sine favoritter og gitt dem morsomme steintavler, brennende busker og license to kill.

Vi kaller barnemordere for barnemordere og aksepterer aldri at slike har noe guddommelig eller historisk mandat som kan unnskylde deres skjenselsgjerninger. Vi sier bare: Skam over all apartheid, skam over etnisk rensing, skam over samtlige terroranslag mot sivilbefolkning enten de begås av Hamas, Hizballah eller staten Israel!

http://www.aftenposten.no/meninger/k...cle1411153.ece

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat