Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-08, 09:42   #5
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det for mye fjasing her inne?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det var ingen som mobbet / holdt utenfor unger basert på fartstid, nei. Jeg skjønner ikke siste del av innlegget ditt. Grendaskolen? Kule byjenter? Barnehagen? :ser ikke sammenhengen:

Der jeg gikk på ungdomsskolen samlet man unger fra flere små barneskoler. De som kom fra byskolene hadde betraktelig høyere status enn de som kom fra bygdene. Dette skyldtes blant annet at byungene var mange flere og hadde dannet gjenger som det var vanskelig for andre å slippe inn i. Bygdeungene hadde oftere lekt sammen alle sammen, og de båndene ble lettere løst opp da de kom til et nytt sted hvor det ikke var noe stas å leike med noen av det annet kjønn.

Jeg syns det høres litt utrolig ut med en ungdomsskole hvor det ikke var de eldste som styrte?