Tråd: En lykkepoll
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-08, 22:47   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En lykkepoll

Hmmm, den var ikke lett å svare på, gitt! Jeg tror jeg må være ekstremt bortskjemt, for jeg kjenner ikke noen særlig lykkefølelse av å få nye ting.

Men jeg kjenner jo at det å ha god økonomi og anledning til å kjøpe det jeg ønsker meg/det jeg trenger er en del av det som gjør at jeg totalt sett er lykkelig. Men det er liksom ikke sånn at jeg går rundt og er lykkelig fordi jeg har kjøpt ny mobil, selv om jeg er veldig fornøyd med den. Det å kjøpe meg et nytt klesplagg gir meg ingen lykkefølelse i seg selv, men det at jeg har klær jeg føler meg vel i bidrar jo til lykkefølelsen.

Hytta vår gir oss mange lykkelige øyeblikk, men selve hytta i seg selv gjør meg jo ikke lykkelig.

Så jeg klarer ikke å svare jeg.