Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 23:03   #127
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Vanlig høflighet tror jeg det kalles.

Hva er poenget ditt? Er det akseptabelt at voksne folk kan oppføre seg som en sårlig oppdratte treåringer når de er borte og de ikke får det akkurat som de er vant til?

Jeg har vokst opp med en forelder som har tvunget i meg mat jeg ikke liker. Jeg spiser ALDRI noe jeg ikke liker, ever! Aldri om noen skal få lov til å gi meg den følelsen igjen, som det 5-6 timer ved et middagsbord med kald, "ekkel" gav meg. Jeg er voksen og det innebærer å ta egne valg. Og mitt valg går på at JEG skal ha det bra, på alle mulige måter. Om det så innebærer at folk med liten forståelse for andres situasjon okker og uffer seg og tror man er dårlig oppdratt av den grunn, så tenker jeg som så at det er de som har problemer, ikke jeg.