Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-08, 14:13   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 1.premie til sønnen min.... (stolt mamma)

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Så utrolig flott for han!

Du har all grunn til å være stolt av han. Det som er minst like viktig er at han sannsynligvis er mektig stolt av seg selv. Det gjør noe med selvtilliten å få til noe.

Nemlig, og derfor var dette ekstra viktig for han. Han stiller veldig store krav til seg selv og er ikke flink til å være fornøyd med det han gjør. Det er litt trist, fordi han er flink både i faglig teori på skolen og praktiske ting som skal lages. Jeg håper han får en utdannelse etterhvert der han bruke disse sidene av seg selv. I mens får vi bygge opp selvtilliten hans ved å fortsette og rose ham for den han er..

Hver dag sier han "typisk meg" når ting går galt. Derfor var det ekstra godt at han vant. Medelevene hans trodde han skulle vinne, men han selv trodde ikke det.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat