Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-08, 21:00   #77
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er du utdannet?

Jeg har årsenhet tilsvarende grunnfag i media og kommunikasjon fra Statens lærerhøyskole i Handel og Kontorfag på Hønefoss. Det er lenge siden og jeg aldri har gjort noe med det. (Tok skolen eksternt og fikk eksamen fra denne høgskolen, så papirene er derfra.)

Ellers er jeg utdannet barnevernspedagog fra Høgskolen i Oslo og University of Portsmouth, men dette fant jeg fort ut at ikke var noe som helst for meg.

Siden har jeg jobbet som ped.leder i barnehage i mange år. I ettertid har jeg tatt Småbarnspedagogikk ved høyskolen i Telemark/Notodden. Jeg begynte på Barnehagepedagogikk ved samme sted, men måtte ta permisjon fra studiene. Går alt etter planen begynner jeg igjen i november 09. - og et halvt år etter dette er jeg godkjent førskolelærer.

Inntil da jobber jeg 60% som fagarbeider i barnehage og trives i massevis med det.

Sist redigert av Inagh : 19-04-08 kl 21:06.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat