Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-06, 01:31   #151
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

(Og hvis man er allergiker, vegetarianer eller av andre grunner absolutt ikke spiser en type mat, synes jeg det er direkte uhøflig å ikke informere om det i forkant.)

Den gangen jeg var vegetarianer så varierte det litt hvordan jeg informerte. For jeg kunne jo alltid spise NOE. Og jeg var redd for at hvis jeg sa at jeg var vegetarianer så ville vertsskapet føle seg forpliktet til å lage til noen ekstragreier for meg, og det syns jeg var unødvendig. Jeg spiste ris og grønnsaker og saus og forrett og dessert og syns det var helt greit. Og så spiste jeg jo fisk og hvis det ble VELDIG rart å la være, av og til litt kylling. En meeeget pragmatisk vegetarianer, med andre ord.