Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-06, 08:13   #153
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg må si jeg syns folkj er idioter som sitter ved et bord og later som de liker mat, pga misforstått høflighet. Jeg har ikke ord for å beskrive for dumt jeg finner det, at voksne mennesker ikke TØR å si at de ikke liker et produkt. Feigt!

*he* *he* Jeg spiser heller ikke mat jeg direkte misliker. Ikke på restaurant, ikke på besøk, ikke hjemme. Men jeg finner alltid noe jeg kan spise. Om ikke annet kan man gjøre som toåringen min og spise bare pasta.

PS! Må bare fortelle at hun sto og gråt da mannen min lagte middag i går. Vi hadde biff stroganoff med pølser i stedet for biff, så hun var i 110. Og da mannen min hadde litt creme fraiche i gryta ble hun rasende! Tenk å ødelegge de gode pølsene med slikt klin! Så da sto hun på tripp-trapp-stolen i bare bleie og prøvde å røske boksen ut av nevene på faren mens hun skrek: "Dumme freisje! Dumme freisje!!". Ja, ja. Siden vi har det slik hjemme synes jeg det er OK at gjestene ikke oppfører seg slik også.

Men jeg liker nesten all mat, da. Unntaket er mat som ser på meg. Spiser ikke en gang torskehoder. Ja, ja. Kommer an på hvor sulten jeg er. Torsketunger er godt, men ikke hele hodene.