Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-08, 19:35   #19
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som handler mat via nettet?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Tenker du på økologisk grønnsaker og mat på nett? Eller "vanlig" mat også?

Nei, det er en butikk som har økologisk frukt og grønnsaker. Noe brød og pasta og sånt, men ikke mye. De heter Grønt rett hjem.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvis jeg skulle ha handlet dagligvarer på nett, så måtte det nok ha blitt mer type spesialprodukter som ikke kan skaffes på nærbutikken 50 meter unna. Ser ut til at det går mer tid på å trykke seg fram til riktige varer, som å selv ta en tur på butikken.

Jeg hadde glatt handlet alle typer matvarer, til tross for at det ikke er langt til dagligvarebutikken. Da hadde jeg handelt 1-2 ganger i uka tenker jeg, og planlagt innkjøpene mye bedre enn det jeg ellers gjør når jeg svimer rundt i butikken.

Jeg synes ikke det er spesielt givende å handle i butikk, og så lenge jeg kunne få bra varer på nett hadde jeg gjort det.