Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-08, 00:41   #58
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart kjole i bryllup?

Har man 100 gjester blir det ganske masete om alle skal ringe og høre om hva de skal ha på seg? Derfor har man dresscode/"Antrekk" ført på inbydelsen, ikke sant. Den sier jo hva man skal ha på seg den. Og vet man ikke hva de ulike betegnelsene betyr så kan man vel lete litt og finne ut av det?

Nei, svart hører kun hjemme på mannfolkene i bryllup. Og nei, jeg blir ikke sur når folk har på seg svart, men jeg synes litt synd på dem, i og med at de øyensynlig ikke har lært alminnelig skikk og bruk*). På samme måte som det er litt synd på dem som feks ikke har lært å spise pent.

*)Eller driter i alminnelig skikk og bruk, og det synes jeg er uhøflig, og trist og synd for dem.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat