Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-06, 09:46   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

(Og hvis man er allergiker, vegetarianer eller av andre grunner absolutt ikke spiser en type mat, synes jeg det er direkte uhøflig å ikke informere om det i forkant.)

For å presisere litt: dette tenkte jeg i forbindelse med mindre, mer intime selskaper, der det for eksempel er invitert fire–fem stykker. Er man invitert i bryllup eller større selskap, og ikke ønsker at vertskapet skal lage spesiell mat til seg, så synes jeg det er uproblematisk å bare la det man ikke kan spise ligge.

Men jeg ville altså blitt lei meg og skuffet om en av gjestene i et selskap med fire gjester ikke kunne spise hovedretten fordi vedkommende var allergisk mot den. Da ville jeg SÅ mye heller hatt beskjed i forkant, slik at jeg kunne servere noe vedkommende tålte i stedet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat