Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-06, 11:28   #165
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Nei, det synes jeg fremdeles ikke. For to år siden inviterte dere din stesvigerfar på noe han ikke kan spise. Han hadde da valget mellom å ikke få middag eller å ha med eget. Nå inviterer de tilbake på noe du utmerket godt kan spise men ikke har lyst på. Jeg ser fremdeles ikke at du har noen grunn til å ha med egen mat.

De serverte jo pinnekjøtt den gangen, da, jeg regner med at han kunne ha spist det. I hvert fall ut fra muslimske regler. Men kanskje han bare synes lammestek er bedre, og i så fall er situasjonene ganske like.