Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-08, 21:51   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man ikke vil danse

Jeg er pubjente, ingen discojente.
Jeg liker ikke å danse, i alle fall ikke sånn danse-med-andre-dansing. Jeg danser slow og kliner med mannen, det holder for meg.

Ikke nok med at jeg ikke liker å danse; jeg er ikke særlig god heller. Jeg lar meg ikke føre, blir svimmel av snurr-meg-rundt-dans, synes sjelden noe om musikken og i det hele tatt. Skal jeg danse, skal jeg danse alene.

Så: "problemet". Hva sier man når man blir bedt til dans, men ikke vil?
Man kan selvsagt forsøke med et: "beklager, jeg kan ikke danse" og et vennlig smil. Hva får man så til svar? "Joda, alle kan danse". "Det gjør ikke noe om ikke du kan - jeg kan!", "Det kommer til å gå så fint, jeg er så flink til å føre".

Sier man bare "nei takk" er man sur, prippen, har en sjalu partner, er PMS eller i verste fall: har mensen.

Hvordan vri seg unna? Hvordan slippe hoppe-rundt-uten-mål-og-mening-dans med noen man ikke har lyst til å danse med?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat