Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 11:42   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jan Johansson! Han døde også. I trafikkulykke tror jeg "Vise från Utanmyra" eller hva den heter... Helt nydelig! Mye annet også fra "Jazz på Svenska" og "Jazz på Ryska" (tidligere to utgivelser som nå er slått sammen til en cd). Pappa hadde Jazz på Svenska på kassett da jeg var liten, og nå har jeg cd'en selv, og enda ser jeg ikke ut til å bli lei musikken.

Ellers er jeg veldig glad i Bo Kaspers, og noe av Lisa Ekdahl. Jeg likte Kent veldig godt før, men trenger ikke noe nytt derfra siden jeg like gjerne kan høre det gamle om igjen. Ingen forskjell.

Jeg synes egentlig det har kommet mye bra "over Kjølen" jeg.