Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-08, 18:14   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når dataen er død

Min kjære fikk ikke sove i natt. Ene øyet hans verket som besatt, klødde og rant. Da han sto opp i dag tidlig var øyet hovent og rødt som bare et øye stappfullt av øyekatarr kan være. Aua!

Min mann ringte vårt lokale legekontor. Han måtte få øyedråper, må vite. "Nei... det var litt vanskelig, for dataen deres var død. De kunne ikke gi ham noen time, men han fikk stikke innom i 11-tiden, så skulle de se hva de kunne få gjort."

Nuvel. Min mann leverte Storebror i barnehagen kl 9. Barnehagen ligger rett ved siden av legekontoret, så da fant min kjære ut at nei, han gadd da ikke vente til klokka var 11 når han likevel var i nabolaget. Han gikk derfor inn på legekontoret for å ta en prat med resepsjonsdama.

Det gikk omtrent som følger:

Mann: "Eh, jeg har skikkelig øyekatarr. Kunne ikke en lege bare se på meg så jeg får øyedråper."

Dama: "Nei, det går ikke i dag. Dataen vår er død."

Mann: "Men, legen trenger da ikke dataen for å se på øyet mitt. Jeg har da øyekatarr!"

Damen: "Men du skjønner, legen kan ikke skrive ut noen resept på øyedråper til deg i dag. Dataen vår er død, har jeg jo sagt."

Mann noe oppgitt: "Eh... Kan ikke legen skrive ut resept når dataen er død? Hva med hendene - kan han ikke bruke dem?"

Damen: "Eh... jo... det har du jammen meg rett i. Visst kan legen bruke hendene å skrive med..."

Og dermed fikk min kjære prompte se en lege, og legemannen utstyrte min kjære med en håndskrevet resept på øyedråper.

Jammen meg er det vanskelig å være til når dataen er død.

Sist redigert av Inagh : 25-04-08 kl 18:19.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat