Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-08, 15:49   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotoutstilling i Kristiansund: Bildene kan trigge til vold mot barn (Dagbladet)

Om de mener trigge til vold som det samme som overgrep, så kan jeg helt klart se for meg at noen kan se disse bildene og ønske å få utløp for lyster de har. Jeg har sett noen av de, jeg personlig liker ikke det bildet av jenten liggende på fanget. For meg føles det galt, uten at jeg kan sette fingen på det. Jeg syns det er helt greit å bruke nakenhet kunsterisk. Jeg likte for eksempel både bildet av de foran den blå døren og den gravide kvinnen. Men det er et eller annet med at når det blir for mye nærhet, for mye kjønn, enkelte posisjoner osv, så syns jeg ikke noe om det. Ergo har jeg forståelse for at det skaper reaksjoner og jeg syns ikke at alt som kan provosere bør vises frem kun slik at det kan skape en reaksjon osv.