Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-08, 18:51   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten kjøkkenoppgradering

Jeg er ikke glad i kombinasjonen grått og beige, og det syns jeg egentlig det blir med grått til den tresorten. Tror også det kan bli litt hardt og voldsomt med noen skap i den kompakte gråfargen? Kombinasjonen som er vist på bildet er jo en annen og lysere tresort sammen med det grå. Jeg syns kjøkkenet er fint som det er, og ville enten beholdt det sånn og kjøpt ekstra skap av samme type, eller sprøytelakkert alt i en farge. Det passer jo dessuten fint til kjøkkenbordet deres.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat