Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-08, 19:03   #13
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotoutstilling i Kristiansund: Bildene kan trigge til vold mot barn (Dagbladet)

Selvfølgelig legger ikke jeg noe seksuellt i bildene. Jeg heller mer mot "problemstillingen" at barna blir brukt til modeller av fotografen. Visst står det at de godkjenner det selv, men til syvende og sist er det vel egentlig foreldrene som har bestemt og sagt ja til det. Et barn kan ikke se rekkevidden av dette. At bildet ligger på internett, blir publisert verden over. Det blir et tog man ikke kan gå av hvis man sener skulle ønske det. Hva hvis de ikke liker dette på et senere tidspunkt?

Jeg synes nakenhet er helt naturlig og ikke noe skamfullt, men jeg synes også det skal få lov å være privat, noe man velger å dele. Jeg har tenkt litt på bildene, som jeg synes er fine. Også har jeg tenkt litt videre om det så var en anerkjent kunstner som spurte om han kunne fotografere mine barn. Jeg ville aldri tillat mine jenter brukt som modeller på denne måten, hva de velger som voksne får selvsagt være helt opp til dem.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat