Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-08, 21:39   #45
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har gjort det! Er fullstendig helgesprø!

Opprinnelig lagt inn av Stavangerjentå, her.

Grattis med nye stoler. Vi skal ha seks av samme slag vi også. Har blitt fortalt at den nye lakktypen (lakkert bjørk (eller var det ask?) hvor man ser konturer av trevirket gjennom malingen er mye mer sikkert når det gjelder holdbarhet mot skraper og dersom man først får dem, så glir de inn og gir stolene mer liv. Noe av det samme stod også på hjemmesiden til Fritz Hansen.

Lekre er det uansett!

Dette er den nye typen.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kaste ut deee fine stolene som du hadde da! Jeg sikler på sånne.. Er nok gammeldags, jeg.

Du kan få kjøpe de...ligger på finn.no