Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-08, 21:50   #204
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jo, men nå var jo dette et svar noen som ikke ville drikke cola til rensdyrsteiken. Og jeg sier at man er ikke nødt til å drikke cola, man kan drikke vann.

Ja, jeg skjønner at man ikke trenger å drikke cola, og det gjør sikkert Kristin også. Jeg regner med at hun skrev cola som et eksempel på en alkoholfri drikke, fordi poenget var at det var bedre med vin. Cola, sitronbrus, farris, fanta eller vann - ingenting topper et glass vin til en bedre middag. Vannet har man ved siden av.