Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-08, 22:51   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Poenget er egentlig ikke at bare vin er godt nok for meg, men at for noen så er det sånn. Og det jeg reagerte på var at du sa

Ja, og det sa jeg fordi Kristin synes det var så ille å drikke cola. Og hvis man ikke vil ha cola er det bare å drikke vann.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nå synes jeg at du gjør deg vanskelig med å skape et enten-eller-forhold. Poenget er ikke det at man noe som helst, men man kan, vil og ofte ønsker å trigge smaksløkene ved å ta et glass vin til maten. Man må altså ikke drikke cola, vann eller saft.

Jeg gjør meg ikke vanskelig i det hele tatt. Men det jeg svarte på var noe helt annet enn det Safran mener jeg svarte på. Kristin sa at hun syntes det var et problem med cola og reinsdyrstek, og da sa jeg at jeg ikke kunne skjønne at det var et problem fordi hun ikke drikke cola.

Det er du og Safran som tolker henne dithen at hun mener at vin er det eneste som duger. Jeg leste henne anderledes og da svarer jeg selvfølgelig anderledes. Og hvem av oss som leser "riktig" er det bare Kristin som kan svare på.