Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-08, 12:55   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, da misforsto jeg deg. Jeg oppfattet deg dithen at du synes det var et problem hvis du fikk servert cola til ting det absolutt ikke passet til.

Hm, ja nå ble jeg forvirret her. Jeg mener vel noe omtrent det som du skriver også, men det ville ikke være et problem akkurat, dersom det bare var solo og cola å velge mellom, liksom, da hadde jeg enten drukket det uten å klage eller hentet meg litt vann.

Konkulderer med at jeg ikke vet hva jeg egentlig mente. Jeg er enig med dere alle.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat