Vi solgte sist uke Fy for et slit i forkant. Vi hadde en del som manglet. Bla de flisene over kjøkkenbenken som aldri kom opp da vi pusset opp kjøkkenet Pluss en god del lister på kjøkkenet. Fikk tak i håndtverker til den delen heldigvis. Ellers malte vi masse dørlister som trengte det, et par vinduskarmer, et badetak. Reparerte et badetak og monterte nytt dusjkabinett og nye knotter/håndkleholdere på det ene badet. Renset terrassen. Ryddet unna mye mer enn jeg først hadde tenkt. Og vasket og vasket. Megler sendte over en stylist som kom med forslag (gratis heldigvis) til videre pynting. Vi hadde forøvrig inne 4 meglere for pristilbud. I utgangspunktet lå de ganske likt prismessig. Men jeg har fulgt med lenge på hvem som selger greit, at de ikke har for mye å gjøre, at megler selv er på visning og ikke sender assistent, at de er gode på oppfølging av potensielle kjøpere og slikt. Valget vårt falt på en vi har brukt før med god erfaring, nettopp av den grunn. Strålende fornøyde med så raskt salg sånn markedet er nå Har du noen som kanskje kan hjelpe deg litt med rydding, maling el ? At det ser innbydende ut tror jeg er viktig. Førsteinntrykket teller mye Lykke til!