Tråd: Liker du vin?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-08, 22:17   #35
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du vin?

Jeg er veldig glad i rødvin. Å si at jeg elsker er nok å ta i, men jeg er veldig glad i det. For tida er det så hektisk for oss at vi sjelden har eller tar oss tid til å lage god mat og kose oss med god vin etter at barna har lagt seg, men det hender. Jeg er ingen vinkjenner å snakke om, men vet hva jeg liker, og greier ut fra det å finne fram til nye viner.
Hvitvin, derimot, drikker jeg sjelden. Jeg vet ikke annet enn at jeg liker Petit Chablis og at jeg ikke liker søte viner.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat