Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 09:38   #7
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Full barnehagedekning, men hva med kvaliteten?

Jeg synes det er TRAGISK at det kun er antall plasser som teller. I bydelen jeg bor i har full utbygging nesten gått på helsen løs, både for barn og voksene i de eksisterende bhagene. Når de regner ut hvor mange barn de kan ha per avdeling så teller de med ganger og toalett og stuer inn flere barn, pluss en voksen til. De store avdelingene får mindre barn inn så lenge de fyller 3 år i løpet av året ... masse "nye regler" for å møte behovet. Nå som det blir lovpålagt blir det vel enda verre.

Jeg fatter ikke at politikere ikke skjønner at penger ikke automatisk løser dette problemet. I Oslo kommune er det hverken pengene eller viljen det står men men mangel på plass og mangel på folk til å bygge OG jobbe i disse barnehagene. Her i bydelen finnes det snart ganske enkelt ikke mere fysisk plass å bygge flere barnehager på med mindre de tar av enda mer grøntarealene .... Jeg blir så utrolig provosert ...

Sist redigert av Lisa : 28-04-08 kl 10:45.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat