Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 09:09   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktig for oss kvinner?

Jeg ventet meg en slik koselig historie om hvordan noen hadde fått hjelp og det fikk ringvirkninger utover til veldig mange liv osv. Sånn positiv tekst som man ofte får på mail. Så slutten var overraskende. Og overraskende er jo essensen i en morsom vits. Men ... Det var noe med alvoret i temaet som gjorde det ikke helt til å spøke med. Samtidig, så var det jo den overfladiske kvinnen det ble harselert med. Og den typen kjenner jeg ikke annet enn fra dårlige amerikanske filmer, så derfor traff denne meg ikke helt hjemme akkurat.