Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 10:20   #8
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Vi prater på mandag 27.april

*Prøver å sende noen rier til Cille!*

Har levert to barn i barnehagen og minsten gledet seg for en gangs skyld. Han nekter som regel å reise i barnehagen. Storesøster fikk med seg sykkel i dag og gledet seg til å sykle hjem. Hun fikk ny sykkel på fredag.

Det var veldig grått her, men nå titter solen frem. Her ligger jeg på sofaen med laptopen. Har så vondt i bekkenet for tiden. Føler meg fryktelig gravid for tiden. Fikk meg et lite blikk inn i virkeligheten her forrige uke. En av de ansatte i barnehagen sier: "Bare tre måneder igjen nå." og hentyder til magen. "Hæ, sier jeg, neida det er nå hvertfall 5 måneder igjen." svarer jeg. "Nei, mai, juni, juli" teller hun på fingrene. Hooops, ja det er visst sant ja. Jeg har overhodt ikke telt denne gangen, føler at jeg har nok annet å huske på for å si det sånn.

Hadde tenkt å fått ryddet litt i dag. Alltid kaotisk i heimen etter en hel helg med begge ungene hjemme. Kl. 14 skal jeg i styremøte i barnehagen.

Ha en flott dag alle sammen!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat