Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 11:53   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Voss

Opprinnelig lagt inn av tvillingmamma83, her.

ja men nå er de 14 år, så om de får hver sin flaske voss vann ser jeg ikke at noen skulle ta noen skade av det

Jeg ser absolutt at det er noen som tar skade av det, nemlig fjortisene selv. Jeg må si jeg er sjokkert over at barn helt ned til 14 år er merkebevisste når det kommer til vann. VANN! Det høres ufattelig sossete ut og får meg til å undres på hva de setter høyest i livet. Tror jeg hadde blitt mer enn satt ut hvis ungene mine hadde kommet med dette ønsket. Jeg hadde ikke hørt om det selv engang, jeg. Det er slike historier som får meg til å gremmes.