Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 16:16   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt barn og internett

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Tja. Jeg tenker som så at den som har skrevet innlegget, alternativt den som holdt foredraget, undervurderer folk. Jeg anser meg ikke som spesielt naiv på nett. Jeg har aldri trodd at en org-adresse er synonymt med sannhet. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene, rett og slett.

Du nei, men hva med barna dine? Ville de tenkt som deg?

Jeg har brukt akkurat den MLK-sida som omtales i en førsteklasse på videregående studiespesialisering (15-16-åringer). Til tross for at tema for timen var kildekritikk på internett var det ingen i klassen som fant noe som helst galt ved sida da de ble bedt om å ta utgangspunkt i forsida og vurdere den som kilde for et tenkt foredrag i engelsk. Ingen hadde tenkt på å sjekke hvem som sto bak den, og selv etter at de fikk gå videre og lese mer på sida var det flere som ikke opplevde den som upålitelig.