Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-08, 08:57   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MÅ man lese gjennom alle svarene i en tråd før man selv svarer?

Generelt synes jeg man bør lese eller i alle fall skumme gjennom hele diskusjonen før man svarer. Jeg synes det er høfligst og forebygger kjedelige tråder. Men hvor "nødvendig" det er kommer jo an på hva det er man skal svare og hva slags tråd det er.

Hvis HI stiller et spørsmål man vet svaret på, synes jeg man kan se etter om noen allerede har svart, og hvis man hisser seg opp over noe som er sagt i innlegg fjorten, er det greit å se etter om dette har blitt kommentert/presisert/trukket tilbake før man kommer med sitt sinte svar. Og hvis tråden har dreid over på noe helt annet, kan det være greit å i det minste være klar over det, selv om man eventuelt likevel har lyst til å svare på hovedinnlegget eller delta i den "opprinnelige" diskusjonen.