Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-08, 09:08   #62
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?

Vi drikker av vannet hvis vi er tørste. Har jo tenkt å betale det like etter, så her ser jeg ikke problemet. Men jeg smaker ikke på vann og setter det tilbake i hylla etterpå
Når det gjelder druer så smaker jeg på dem hvis jeg planlegger å kjøpe. Jeg er kresen på druer og gidder ikke å kjøpe sure, bløte druer. Det har aldri hendt at jeg har smakt på en banan, et eple el.l.
Ting i løsvekt forsyner jeg meg heller aldri av, smaksvariasjonene er jo ikke så store på mandler og mandler eller festkaramell og festkaramell.
Ungene kan få rundstykker, rosiner el.l. som vi har emballasjen til, men det får ikke frukt eller andre ting som skal veies før det betales.