Vel, jeg ser deres problemstilling og all min sympati, men nå laget jeg altså denne tråden for å klage over at det er så lite samsvar fra butikk til butikk mht klesstørrelser, og det synes jeg det må være lov til å klage over helt uavhengig av om noen sliter med å finne størrelsen sin overhode. Eller har man bare lov til å klage om man er overvektig Det er helt ok at noen problemer kan virke som bagateller og overhode ikke problemer sett i forhold til hva andre sliter med, men det bør ikke bety at de som har de små irritasjonene ikke kan få lov til å irritere seg. Dere må nesten bare akseptere at jeg synes det er skikkelig kjiipt at jeg må opp i str L i noen butikker. Jeg har null problemer med å se at det er et større problem å ikke finne fine klær som passer, men jeg kan jo ikke irritere meg over det når det ikke er et problem for meg . Det blir rimelig vanskelig å diskutere noe her, om vi hele tiden skal måtte tenke på om det er noen som muligens kan oppleve enda mer irriterende/vonde/triste ting enn det en selv gjør..... Men det blir jo veldig kjedelige diskusjoner om alle er enige, så jeg synes det er helt ok med synspunktene deres også . Og som sagt, jeg ser jo at det jeg klager over kan være vagt provoserende. Men det gjør det ikke mindre irriterende for meg. Jeg har mental sperre mot klær med L i. Fordi jeg etter mye strev ikke er en L lengre. Been there, done that og kasta den t-skjorten!