Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-08, 19:49   #43
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er det ok å kritisere tynne folk?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

:truffet: Når jeg kommer ned i str. 40 kommer jeg til å juble det til hele verden. Du må la meg juble litt før du kjefter. Pliis.

Jeg tror det var meningen at det var jeg, ikke du som skulle føle seg truffet .

Jeg for min del synes faktisk at det må være lov til å være stolt at man har klart å gå ned eller opp i vekt, og at man skal kunne snakke om det, uten at andre skal føle det som en anklage om egen udugelighet.

Jeg er vanvittig stolt over at jeg har gått ned i vekt. Og klart å holde den nye vekten. Jeg gidder ikke å skjule det fordi noen overvektige ikke har klart eller ikke ønsker det.

Men selvfølgelig, det finnes jo måter å si ting på da. Men så lenge man bare snakker om egen lykke, uten å forsøke å antyde direkte eller indirekte at andre burde gjøre/klare det samme, ja da ser jeg ikke problemet.

Jeg for min del synes at det er mange såkalt overvektige som kler vekten sin veldig godt. Som sikkert målt i BMI og/eller fettprosent er overvektige, men som likevel ikke er det. Noen kler å være frodige. Jeg gjør ikke det. At jeg har gått ned i vekt er ikke det samme som om jeg synes at alle burde gjøre det samme, og at jeg dømmer de som ikke gjør det. Det burde være unødvendig å si.