Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-08, 20:33   #52
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er det ok å kritisere tynne folk?

Opprinnelig lagt inn av tvillingmamma83, her.

men herregud er du ikke med eller, det er snakk om hvem det er verst å høre kommentarer for de som er tykke eller de som er tynne og som sagt tror ikke det kan diskuteres for det er ikke det som teller, en person som noen synes er feit trenger ikke ta seg ned av en kommentar fordi hun har funnet SIN ideal vekt og er fornøyd med seg selv eller hvis en veier 35 kg å får en komentar om at hun er for tynn er det ingen som kan TVINGE henne til å ta seg ned av det, det er ikke dermed sagt at hun er fin eller ikke lider av spise forstyrrelser men kanskje hun er fornøyd med seg selv og da blir hun ikke lei seg
skjønner du nå eller

Nei.
Jeg sliter faktisk veldig med å skjønne hva du mener, og nå har jeg lest dette innlegget mange ganger uten å bli klokere, så da er jeg vel ikke helt med da.