Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-08, 23:15   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor holder alle kjeft?

Jeg hadde en ganske opprivende opplevelse i går. Vi fløy hjem fra kanariøyene. På raden foran meg sitter en mor og hennes 3 år gamle datter. De er av østeuropeisk opprinnelse, så jeg skjønner ikke det som blir sagt dem imellom. Jenta er ganske krakilsk. Hun nekter å sette seg ned når vi takser og nekter i hvert fall å ta på seg belte. Det ender med at moren slår henne, jenta hyler, men setter seg fint ned.

Slik fortsetter turen (5 lange timer). Jenta oppfører seg som en tulling, moren fortsetter å slå henne. 4 gangen er det nok for min del. Jeg henvender meg til moren midt i en omgang med juling og sier "Nå er det nok. Det er ikke lov til å slå barn." Moren blir sint på meg og sier: "Dette har ikke du noe med." Hun slår ikke igjen etter det selv om jenta virkelig ikke kan oppføre seg.

Etterpå får jeg anerkjennende nikk fra flere, og når vi går av er det en dame som takker meg for at jeg brydde meg nok til å si ifra.

Er det bare jeg som synes dette er ille nok til å snakke til moren eller vil gjerne de andre også uten å tørre? Jeg ventet jo også til 4. gang.

Var dette noe jeg ikke hadde noe med?