Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-08, 10:10   #46
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor holder alle kjeft?

Jeg kjenner jeg blir kvalm av slikt, bra du sa ifra. Mannen, storesøster og jeg var vitne til en fæl episode i Paris en gang. En liten pjokk som fikk beskjed om å sitte i trilla si mens faren handlet mat ved disken på en kafe. Han falt for fristelsen og løp bort til faren hvorpå faren slo han i ansiktet gang på gang, avsluttet av et skikkelig rapp over baken. Voksen mann som slår hardt med store hender, også lille gutten som ble helt mørkerød på kinnet. Da klarte ikke mannen min å ikke blande seg inn, selv i et fremmed land. Faren ble helt rød i toppen, satte gutten sin i vogna og fantegikk fra hele stedet. Jeg grøsser bare ved tanken på hvordan den gutten har det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat